کی مث من عاااااااااااااااااااشق........


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 647
نویسنده : نوری

کی مث من عاااااااااااااااااااشق این متن ترانه از "باران" ؟؟


اصلا تو حواست نیست من محو تماشاتم

تو فکر یکی دیگه من پای قدم هاتم


تو راه میری آهسته من پشت سرت هستم

فکر تورو میخونم محکم به تو چشم بستم


دنیات پر احساسه اما واسه من جا نیست

صد بار منو میبینی اما حسی پیدا نیست


حتی توی رویاتم انگار واسه من جا نیست

صد بار منو میبینی اما حســــــی پیدا نیست


اصلا تو حواست نیست من محو تماشاتم

تو , فکر یکی دیگه من پای قدم هاتم


دنیات , پر احســــاسه اما واسه من جا نیست

صد بار منو میبینــــی اما حســـی پیدا نیست


حتی , توی رویــــاتم انگار واسه من جا نیست

صد بار منو میبینی اما حســـــی پـــــیدا نـــیست


دنیات , پر احســــاسه … احســــاسه … احســــاسه

دنیات , پر احســــاسه اما واسه من جا نیست

صد بار منو میبینــــی اما حســـی پیدا نیست




مطالب مرتبط با این پست :

بهترین ها از دنیای دف نوازي و موسيقي سنتي، دنياي هنر و هنرمندان

شما از 1 تا 20 چه نمره ای به وبسایت میدهید؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پلاک 10 و آدرس plak10.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

 






RSS

Powered By
loxblog.Com