عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 414
نویسنده : نوری

من يک دي ماهي ام...

همون ديوونه اي كه هق هق همه رو به جون دل گوش ميده

اما خودش بغضاش زير بالش ميتركه.....

هموني که همه فکر ميکنن سخته ،سنگه

اما با هر تلنگري ميشکنه

هموني که مواظبه کسي ناراحت نشه

 اما همه ناراحتش ميكنن...

همونی که همه دلشو شکستن

ولی هنوز دل شکستن بلد نیست...

هموني که تکيه گاه خوبيه

 اما واسش تكيه گاهي نيس...

هموني که کلي حرف داره اما هميشه ساکته

 من زاده " دی ماهم" ...

اگر مرا ميخواهي بايد با "غرورم " بخواهي ...

اگر مرا ميخواهي بايد با " پيچيدگي ام" بخواهي ...

اگر مرا ميخواهي بايد با "صراحتم " بخواهي ......

من با بقيه متفاوتم ...

قانعم ، تودارم ، عاشق زندگی و عزیزانم هستم ،

تو را با تمام دنیا عوض نمی کنم

آنکه درون من خفته است،" عشق" است ...

عشقی که دیگر هیچ جای دنیا نمی توانی آن را بیابی...




مطالب مرتبط با این پست :

بهترین ها از دنیای دف نوازي و موسيقي سنتي، دنياي هنر و هنرمندان

شما از 1 تا 20 چه نمره ای به وبسایت میدهید؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پلاک 10 و آدرس plak10.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

 






RSS

Powered By
loxblog.Com