آیا میدانستید .............. حتماً ببین و بخوان جالبه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 912
نویسنده : نوری

آشیانه پرنده
طرح مواج بنایی زیبا که استادیوم ملی چین است و نگاه های بسیار زیادی را در سراسر جهان در المپیک تابستان ۲۰۰۸ شیفته خود کرده بود. این بنا معروف به آشیانه پرنده است و بزرگترین سازه ساخته شده از فلز به شمار می رود که ۵ سال ساخت و تکمیل آن به طول انجامید. این طرح از یکی از هنرهای دستی بسیار پیچیده در سفال سازی چینی الهام گرفته شده است.

کلیسای جامع پوشیده از رنگ های آبنبات
بنایی بسیار زیبا و شاد سرشار از انرژی، که نباید با کیک خوشمزه ای آن را اشتباه گرفت. خیابان بسیل نمونه بی نظیری است که استعداد و نبوغ روس ها را به معرض نمایش گذاشته است. دهه ها جنگ و درگیری، انقلاب و جنبه های پوچ گرایی کمونیستی ، هیچ کدام نتوانست باعث تخریت این بنا به نام بیزانتاین بیجو شوند.
برج های دوقلو
برج های دو قلوی مالزی از سال ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۴ حرف اول را می زدند. آلن رابرت معروف به اسپایدرمن تنها توانست تا ارتفاع طبقه شصت برج از ۸۰ طبقه آن صعود کند و هرگز موفق به بالا رفتن کامل از آن نشد و با دستگیری توسط پلیس ناکام ماند.
سازه هرمی جادوگران
یکی ازقدیمی ترین شاهکارهایی که گویای اسرار و رویه های مردم زمان خود می باشد، هرم آکسمال است که از نمایی دور بر فراز سرزمین یاکتان خود نمایی می کند. این بنا توسط مایان ها درگذشته ساخته شده است و نظیر بنای مشابه خود در مصر است.
مکعب آبی
طرحی که تا به حال نظیر آن دیده نشده، طرحی که اولین بار با نقش های تراشیده شده بر روی دیوار ترسیم شده است و همانند سنگ های آسمانی می باشند که گویی شما را به بهشت و در نزدیکی خداوند دعوت می کنند. این طرح فوق العاده باز تعریفی از آنچه امکان خلق اثری با ایده هایی ساده و اولیه را دارند، می باشد.


مطالب مرتبط با این پست :

بهترین ها از دنیای دف نوازي و موسيقي سنتي، دنياي هنر و هنرمندان

شما از 1 تا 20 چه نمره ای به وبسایت میدهید؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پلاک 10 و آدرس plak10.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

 






RSS

Powered By
loxblog.Com