تیکه های عاشقانه همراه با عکس


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 1135
نویسنده : نوری

دلم اگر برای تو تنگ می شود …
ببخش !
روزم اینگونه قشنگ می شود …

**********************************

کمـــــی دورتــر بـایست …
لطفـــــــــا ً !!
من دیــوانه تــر از آنــم …
کــه بی هــوا ،
در آغـوشت نگیــرم … !

********************************

من مست توام اگر خلافي كردم تنبيه ام نكن چرا كه در شرع نيز مستان را حد نمي زنند.

هر وقت هوشيار شدم آنوقت تنبيه ام كن كه نخواهم گشت خود هشيار من!!!

********************************

تمام اشک های چشمم را به سلامتی تو

نوشیدم....

مستانه عربده می کشم تو را......

آری امشب دوباره مستم...

قلم را به دریا می زنم...

بر روی خاک سجده می کنم...

سرم را به باد می دهم...

مگو که چهار عنصر را نمی شناسی قبلا آتش

گرفته ام......

70047844515704406871.jpg

**************************

مَرا “ببـوس” و
برای همیشه بگذار
کنـار ؛
در {آغوشـَت} !

**************************

صحبت از فاصله نیست

صحبت از مهر و وفاست

شاید این فاصله ها

محک عاطفه هاست

*******************************
کاش بدانے دنیا با همه وسعتش

بدون تو جایے براے زندگے ندارد

به رسم ســــــپاس نوشتم که بدانی: “عــــــزیــــــزے”

 

*********************************
میخواهم آنقدر بو بکشم تو را که ریه هایم پر شود از عطر تنت
که هوا داشته باشم برای نفس کشیدنم
وقتی کنارم نیستی

******************************
نگاه کن!
آن دور دستها ...
یکی تنها به انتظار ایستاده ...
لبخندی عاشقانه را !
دستی برایش تکان بده ...
تا بشکند حصار سنگی تنهایی اش
*****************************
تو که گفتی:

نقاش نیستی

پس چرا به تو فکر می کنم،

دنیایم

رنگـــــــــی می شود
*****************************
با ” من ” مدارا کن ٬

بعدها …

” دلــــــ♥♥ـــــت ” برایم تنگ خواهد شد !
***********************
دلم برای آرامش صــــدایت

برای دوسَت دارم هایت

دلم برای آغوشت

دلم برای تو

تنــــــگ شده !
********************
جـــــــانم بـــــــــاش تا به لبــــــم برســـی

می خوام هـــــمه ببینند با تـــو جان به لـب شدم
**************************


مطالب مرتبط با این پست :

بهترین ها از دنیای دف نوازي و موسيقي سنتي، دنياي هنر و هنرمندان

شما از 1 تا 20 چه نمره ای به وبسایت میدهید؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پلاک 10 و آدرس plak10.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

 






RSS

Powered By
loxblog.Com