عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 787
نویسنده : نوری
اگر ایـن خواب لعنتـی ...

 

فقـط چـند قـدم مانـده بـود برسـم بـه تو

 

اگر ایـن خواب لعنتـی

 

دیشـب ادامـه داشـت

 

 

خواب

********************************************

دل دل کردنت برای چیست…

نمیدانم دل دل کردنت برای چیست…


برای دل دادن…دل بردن… و یا دل بریدن…

 

*******************************************************

 

دوست داشتنت تمام نمیشود

مثل راهی که هرچه می‌روی


تمام نمی‌شود


مثل کتابی که هرچه می‌خوانی


تمام نمی‌شود


دوست داشتنت تمام نمیشود

 

*************************************************

شانه ات را که سنگینی سرم را بر آن تکیه دهم

کم می آورمت این روزها

 

خودت  که باشی لحظه به لحظه کنارم.

 

قدم هایت را که پا به پا برویم

 

تا ته خیابانهای باران زده پاییز.

 

دستهایت را که حلقه کنی در دستهایم.

 

شانه ات را که  سنگینی سرم را بر آن تکیه دهم

 

 و چشمهایت

 

چشمهایت را که نگران اشکهای

 

محو شده ام در باران باشد

 

***************************************************

دوستت دارم

مرگم باد اگر لحظه ای کوتاه بیایم


از تکرار این پیش پا افتاده ترین حرف که


دوستت دارم

**************************************

دوره دموکراسی گذشته

امشب یهو دلم کودتا کرد


تورو میخواست


سرم رو کردم زیر بالشت


آروم ب دلم گفتم


خفه شو…


دوره دموکراسی گذشته


میزنم لهت میکنم…

 

******************************************

با کسی رابطه ی احساسی بر قرار کن که


نه تنها افتخار میکنه که تو رو داره


بلکه حاضر هر ریسکی رو بکنه


که فقط کنار تو باشه !!!

 

********************************************

♥ بمــانم شاعري کنم يا از عاشقـي ات بسـوزم و تمـام شـوم ...؟ ♥

کجــاي شهر قرار بگـذاريم ؟


پــارک يا رستــوران ؟


چه رنگ لبـاس بپوشم ديوانــه تــر مي شوي ؟


سـادگي* خوب هســت ؟


مي خواهي بـرايت شعـر هم بخوانم بلنـد بلنـد ؟


يا آرام بگويـم دوستــت دارم گلــم ...؟!


کــدام بهتر هسـت


بمــانم شاعري کنم يا از عاشقـي ات بسـوزم و تمـام شـوم ...؟

 

 

************************************************

♥ خوشبختی یعنی … ♥

خوشبختی یعنی …


 داشتن کسی که بیـــــــشتر از خودش تــــو رو بخواد و


 بیشـــــتر از تــــو هــیــــچــــی نــخوآد

 

 

***********************************************

 

 



مطالب مرتبط با این پست :

بهترین ها از دنیای دف نوازي و موسيقي سنتي، دنياي هنر و هنرمندان

شما از 1 تا 20 چه نمره ای به وبسایت میدهید؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پلاک 10 و آدرس plak10.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

 






RSS

Powered By
loxblog.Com