عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 538
نویسنده : نوری

هنگامي كه خدا زن راآفريدبه من گفت:
وقتي بااو روبه رو شدي مراقب باش كه .......


اما هنوزخداجمله اش راتمام نكرده بودكه شيطان سخن اوراقطع كردوچنين گفت:


بله وقتي بازن روبه روشدي مراقب باش كه به اونگاه نكني.سرت رابه زيرافكن تاافسون افسانه گيسوانش نگردي ومفتون فتنه چشمانش نشوي كه ازآنها شياطين ميبارند..
گوشهايت راببندتاطنين صداي سحرانگيزش رانشنوي كه مسحورشيطان ميشوي.ازاوحذركن كه ياروهمدم ابليس است.مبادافريب اورابخوري كه خدادرآتش قهرت ميسوزاندوبه چاه ويل سرنگونت ميكندمراقب باش....!!



ومن بي آنكه بپرسم پس چراخداوندزن راآفريد گفتم: به چشم

شيطان انديشه ام راخواند و نهيبم زدكه: خلقت زن به قصدامتحان تو بوده است واين ازلطف خداست درحق تو.
پس شكر كن وهيچ مگو..........


گفتم: به چشم


درچشم برهم زدني هزاران سال گذشت ومن هرگز زن رانديدم
به چشمانش ننگريستم
وآوايش رانشنيدم.
چقدردوست ميداشتم برموجي كه مرابه سوي اوميخواند بنشينم
اما ازخوف آتش قهروچاه ويل بازميگريختم


هزاران سال گذشت
ومن خسته وفرسوده ازاحساس ناشي ازنياز به چيزي يا كسي كه
نميشناختم اماحضورش را ونياز به وجودش راحس ميكردم.
ديگرتحمل نداشتم.
پاهايم سست شد
برزمين زانو زدم وگريستم. نميدانستم چرا ؟!
قطره اشكي ازچشمانم جاري شدودرپيش پايم به زمين نشست



به خدانگاهي كردم مثل هميشه لبخندي باشكوه برلب داشت
ومثل هميشه بي آنكه حرفي بزنم ودردم رابگويم ميدانست.



بالبخندگفت: اين زن است.
وقتي بااوروبه روشدي مراقب باش كه
اوداروي دردتوست.بدون او توغيركاملي
مباداقدرش رانداني وحرمتش رابشكني كه اوبسيارشكننده است
من اورا آيت پروردگاريم براي توقراردادم. نميبيني كه دربطن وجودش موجودي راميپرورد؟
من آيات جمالم رادروجوداو به نمايش درآورده ام.
پس اگرتوتحمل وظرفيت ديدارزيبايي مطلق رانداري
به چشمانش نگاه نكن
گيسوانش رانظرميانداز
وحرمت حريم صوتش را حفظ كن
تاخودم تورا مهياي اين ديدار كنم.......



من اشكريزان وحيران خدا رانگريستم. پرسيدم:پس چرامرا به آتش قهر وچاه ويل تهديد كردي!؟
خدا گفت: من!!!!!؟
فرياد زدم:شيطان آن حرفها را زدوتوسكوت كردي.
اگرراضي به گفته هايش نبودي چرا حرفي نزدي!!؟


خدا باز هم صبورانه وبالبخندهميشگي گفت: من سكوت نكردم
اماتو ترجيح دادي صداي شيطان رابشنوي ونه آواي مرا....



ومن درگوشه اي ديدم شيطان دارد همچنان حرفهاي پيشينش راتكرار ميكند

هنگامي كه خدا زن راآفريدبه من گفت:

وقتي بااو روبه رو شدي مراقب باش كه .......


اما هنوزخداجمل



مطالب مرتبط با این پست :

بهترین ها از دنیای دف نوازي و موسيقي سنتي، دنياي هنر و هنرمندان

شما از 1 تا 20 چه نمره ای به وبسایت میدهید؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پلاک 10 و آدرس plak10.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

 






RSS

Powered By
loxblog.Com