روحش شاد و یادش گرامی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 710
نویسنده : نوری

بغضم گرفته وقتشه ببارم چه بی هوا هوای ِ گریه دارم

باز کاغذام باتو خط خطی شد خدا این حس و حال و دوست ندارم
باز دور پنجره قفس کشیدم دوباره عطر ِ تو نفس کشیدم
قلم تو دستت ِ من پر از سکوت ِ دوباره از ترانه دست کشیدم
باز خاطرات ِ تو همین حوالیه
حالم همین ِ و یه چند سالیه جای ِ تو خالیه
جز تو تمام ِ شهر میدونن حالمو
مثل ِ کبوترم که سنگ ِ آدما شکسته بالمو
این قلب ِ بیقرار و از تو دارم این حس ِ انتظار و از تو دارم
اسمت هنوز دور ِگردنم هست من این طناب ِ دار و از تو دارم
اسمت نوشته رو بخار ِ شیشه دلی که بی تو باشه دل نمیشه
من موندم و یه سایه تویه خونه میترسم اونم حتی رفتنی شه
باز خاطرات ِ تو همین حوالیه
حالم همین ِ و یه چند سالیه جای ِ تو خالیه
جز تو تمام ِ شهر میدونن حالمو
مثل ِ کبوترم که سنگ ِ آدما شکسته بالمو
بغضم گرفته وقتشه ببارم چه بی هوا هوای ِ گریه دارم
باز کاغذام باتو خط خطی شد خدا این حس و حال و دوست ندارم
این قلب ِ بیقرار و از تو دارم این حس ِ انتظار و از تو دارم
اسمت هنوز دور ِ گردنم هست من این طناب ِ دار و از تو دارم 

 

 

 




مطالب مرتبط با این پست :

بهترین ها از دنیای دف نوازي و موسيقي سنتي، دنياي هنر و هنرمندان

شما از 1 تا 20 چه نمره ای به وبسایت میدهید؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پلاک 10 و آدرس plak10.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

 






RSS

Powered By
loxblog.Com