عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 2066
نویسنده : نوری

 

به حضرت باران قسم !



اگر نیایی ترکت می کنم !



خودنویسم را زمین می گذارم



و دیگر نازت را نمی کشم ...!
                                                                  

 

********************************************************
 
 
سر انگشتان نوازشگرت

 

 



ماشه را هم خواهد چکاند !

 



اینگونه زیر سوال است

 



اعتبار این زندگی...

                                       

**********************************************************
 
 
تو را خودم چشم زدم

 




بس که نوشتمت میان شعرهایم




بی آنکه اسپند بچرخانم میان واژه ها...

                                                                                  


***************************************************
 
 
چقدر هوا

 
هوای آمدنت نیست ...

 

 

****************************************************************
 
 

خیالت مثل چُرت صبحگاهی ست!

 

هی با خودم می گویم

 

فقط پنج دقیقه ی دیگر ...

                                                        

**********************************************
 
 
این بهار

 

 

یک اتفاق خوب کم دارد

 

رُخ بده 

 

 
*********************************************************
 
 
هر شب موهایم را شانه میکنم

 

 

صبح که بیدار میشوم

 

موهایم آشفته است ...!!!

 

من هر شب

 

خواب سر انگشتان تو را میبینم

 

 
**********************************
 
 
طول عمر من

 

 

به عرض

 

شانه های توست

                                                       

 
************************************************
 
 
به موهايت سنجاق بزن

 

باد، تحمل اين همه پريشاني را ندارد

 

من به باد سوء ظن دارم

 

به تو كه مي رسد

 

نسيم مي شود

                                                        

*************************************

برچسب ها: سوء ظن دارم،
 
 
بهار

 

 

همین دست های ماست

 

ساقه ی انگشتانم

 

در همسایگی پیچک انگشتانت

 

شکوفه می دهد!

 

 
*****************************************************
 
 
 
با یک بغل سیب هم


فریب عشق را نمی خوری

 

نه تو دیگر دل عاشقی داری

 

نه باغ دیگر ثمری برای دل بردن

 

این تنها منم که

 

دل بسته ام به معجزه ی

 

این میوه ممنوعه ی بهشت.

                                                                                

 
******************************************************
 
 
پا برهنه تا کجا دویده ای؟

 

 

که این همه

 

گل شکفته است!؟

 

 
*******************************************************
 
روی میز

 

 

گـزینـه " دوست داشـتن" هـم بـود

 

مـن " دسـتـانـت " را بـرداشـتم

                                                                        

 
**************************************************
 
 
سرِ سوزنی اگر مرا می خواست؛


زمین و زمان را به هم می دوختم ...

 

 
***********************************************************
 
 
تخت برای اتفاق های عاشقانه کوچک است

 

 

من بوسه ای را می شناسم

 

که باید به خیابان رفت

 

و آن را از دنج ترین کنج کوچه ها دزدید

 

شهر برای اتفاق های عاشقانه کوچک است

 

من دریایی را می شناسم

 

که عمقش به اندازه ی جیب های ماست

 

من فکر می کنم دنیا برای اتفاق های عاشقانه کوچک است.

 

 
******************************************************
 
 
عجیب نیست !

 

 

در من ِ آرام

 

احساس وحشی دوست داشتنت اینچنین  می تازد

 

بخوان به سمت خویش

 

گستاخی ِ سرکشم را

 

که در دشت سبز نگاه تو رامم

 



مطالب مرتبط با این پست :

بهترین ها از دنیای دف نوازي و موسيقي سنتي، دنياي هنر و هنرمندان

شما از 1 تا 20 چه نمره ای به وبسایت میدهید؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پلاک 10 و آدرس plak10.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

 






RSS

Powered By
loxblog.Com