راهکارهایی برای رفع سوء تفاهمات بین زوج ها


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 553
نویسنده : نوری

راهکارهایی برای رفع سوء تفاهمات بین زوج ها

بعد احساساتتان را با همسرتان در میان بگذارید. اما یادتان باشد که احساساتی مثل «من ناراحتم» یا «احساس ناامیدی میکنم» متفاوت با افکاری مثل «من احساس میکنم به من بی توجه هستی» هستند.

 

راهکارهایی برای رفع سوء تفاهمات بین زوج ها

 

۴. وقتی دچار مشاجره میشوید، کمی وقفه ایجاد کنید.

وقتی اوضاع خارج از کنترل میشود، بهتر است با توافق همدیگر وقفه ای در مشاجره ایجاد کرده و سعی کنید زمانی را به تنهایی بگذرانید تا کمی آرامتر شوید. بعنوان مثال، می توانید به پیاده روی بروید یا تمرین تنفس کنید. رمز کار این است که کاری انجام دهید که عصبانیت تان را فروکش دهد نه اینکه عصبانی ترتان کند.

وقتی هر دو آرامتر شدید، به احساسات همدیگر گوش دهید و سعی کنید به کمک هم مشکلاتتان را حل کنید.

۵. همسرتان را دوستتان بدانید.

یادتان باشد که همسر شما دشمنتان نیست. شما و همسرتان هر دو در یک تیم هستید. فقط همین تغییر دیدگاه به شما کمک می کند همدیگر را بهتر درک کرده و برای رسیدن به یک راه حل مشترک برای مشکلاتتان تلاش کنید.

۶. درمورد روابط تحقیق کنید.

اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری درمورد روش های ارتقای رابطه تان پیدا کنید، کتابهای مختلفی که درمورد ازدواج و زناشویی وجود دارد را مطالعه کنید.

۷. نزد مشاور بروید.

رفتن نزد مشاورهای ازدواج فواید بسیار زیادی دارد و به شما کمک خواهد کرد الگوی ارتباطتان را از نو بسازید و راههای سالمی برای ارتباط پیدا کنید.

وقتی دو نفر با شخصیت های مختلف و از خانواده های مختلف به هم میرسند، بروز اختلاف غیرقابل اجتناب است. اما زوج های سالم قادرند به طور سازندهای این اختلافات را پشت سر بگذارند. یادتان باشد شما و همسرتان در یک تیم هستید نه در مقابل هم. احساساتتان را بشناسید و با آرامش ابراز کنید و صادقانه به حرفهای همسرتان گوش کنید.

 

 



مطالب مرتبط با این پست :

بهترین ها از دنیای دف نوازي و موسيقي سنتي، دنياي هنر و هنرمندان

شما از 1 تا 20 چه نمره ای به وبسایت میدهید؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پلاک 10 و آدرس plak10.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

 






RSS

Powered By
loxblog.Com