عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 672
نویسنده : نوری

انتظار

به تو احساسی دارم که بینهایت کمشه

هرجا میرم دله من عشق تو دور و ورشه
نمیدونی برای تو دلم چجوری تنگه
وقتی به تو فکر میکنم چقدر برام قشنگه

 

خیلی دوست دارم
من از فکر تو شبا بیدارم
من از زندگی بی تو بیزارم
عزیزم خیلی دوست دارم
خیلی دوست دارم
واسه تو چیزی کم نمیزارم
واسه تو خوشبختی میارم
عزیزم خیلی دوست دارم 

گذر زمان با تو حس نمیکنم اصلاً
اینو بدون عشقم جز خوبی نمیبینی از من
نمیدونی حالم تو که نیستی خیلی بد میشه
نمیدونی دنیا واسه من چجوری رد میشه

خیلی دوست دارم
من از فکر تو شبا بیدارم
من از زندگی بی تو بیزارم
عزیزم خیلی دوست دارم
خیلی دوست دارم
واسه تو چیزی کم نمیزارم
واسه تو خوشبختی میارم
عزیزم خیلی

کاری کردی دنیا واسه من قشنگ و زیبا شه
عاشق تو بودن برام معنی زندگی باشه
غمی نمیمونه برام با تو تا ته دنیا
تا تویی کنارم میدونم نمیمونم تنها

خیلی دوست دارم
من از فکر تو شبا بیدارم
من از زندگی بی تو بیزارم
عزیزم خیلی دوست دارم
خیلی دوست دارم
واسه تو چیزی کم نمیزارم
واسه تو خوشبختی میارم
عزیزم خیلی دوست دارم دوست دارم 

*************************************************

 

مهربونم،

 

         نازنینم، بهترینم.

 

                    عشقم، امیدم، جونم.

 

                                        با توام ، با تو، دنیای من.

 

میخوام لحظه هام رو با تو بگذرونم. تمام لحظه های که حالا دارم و نمی دونم چند سال، چند ماه، چند هفته، یا چندروز دیگه میتونم و فرصت دارم با تو باشم یا نه؟!

 

ارزش این لحظه ها رو با هیچ چیز دیگه نمیتونم برابر بدونم.

 

میخوام تو تمام لحظه هایی که میتونیم داشته باشیم،با تو باشم.

 

 کنارت،

 

         همراهت،

 

                          هم قدم

 

                            و هم نفس با نفس کشیدنت.

 

میخوام تا میتونم صدای قلب مهربونت رو بشنوم. تا میتونم نفسهات رو بشنوم و حفظ کنم.

 

میخوام ضربان قلبت رو بشمارم تا وقتی نیستی، از حفظ بشمارم و ثانیه هام رو با تو تنظیم کنم.

 

کنارم بمون، تا زنده بمونم. با من باش، تا دووم بیارم.

 

مراقب چشمات باش، تا امیدوار بمونم. مراقب قلبت باش، تا زنده بمونم. مراقبم باش، تا کنارت بمونم.

 

گفتم، هزار بار دیگه هم میگم:

 

دوستت دارم. دوستت دارم. دوستت دارم. دوستت دارم مهتابم . . . تا هر زمان که زنده باشم.

 




مطالب مرتبط با این پست :

بهترین ها از دنیای دف نوازي و موسيقي سنتي، دنياي هنر و هنرمندان

شما از 1 تا 20 چه نمره ای به وبسایت میدهید؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پلاک 10 و آدرس plak10.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

 






RSS

Powered By
loxblog.Com