محبوبیت رنگ خاکستری در دکوراسیون مدرن


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 1032
نویسنده : نوری
محبوبیت رنگ خاکستری در دکوراسیون مدرن

محبوبیت رنگ خاکستری در دکوراسیون مدرن

استفاده از رنگ خاکستری در دکوراسیون مورد توجه بسیاری از افراد نیست. رنگ خاکستری برای این دسته افراد رنگی غم انگیز محسوب می شود. شاید به این دلیل که این رنگ برای آنها یادآور روزهای گرفته و ابری و باران های شدید است. اما واقعیت این است که رنگ خاکستری در دکوراسیون می تواند بسیار زیبا باشد به شرطی که با استفاده از رنگ های روشن و براق به آن جلوه دهید. استفاده از دکوری ها، کفپوش ها و اشیائی با رنگ های گرم می تواند زیبایی دکوراسیون منزل شما را دو چندان کند.

محبوبیت رنگ خاکستری در دکوراسیون مدرن

رنگ خاکستری یک گزینه عالی برای خانه های مدرن است. هم رنگ خاکستری روشن و هم خاکستری تیره در دکوراسیون مدرن می توانند زیبا جلوه کنند. رنگ خاکستری روشن جزو رنگ های خنثی است که در دهه اخیر پر استفاده‌ترین رنگ در دکوراسیون مدرن بوده است. یک رنگ خاکستری خنثی ترکیبی از سیاه و سفید است، اما به سختی می توان چنین رنگی را در طبیعت و فضاهای دیگر پیدا کرد. رنگ‌های خاکستری گرم دارای ته‌رنگ زرد یا قهوه‌ای هستند. رنگ‌‌های خاکستری سرد دارای ته‌رنگ آبی هستند. رنگ ارده‌ای مایل به قهوه‌ای که در همه جا می بینید یک رنگ خاکستری بسیار گرم است که بسیار شبیه رنگ بژ است.

رنگ خاکستری

رنگ‌های خاکستری سرد یا متمایل به آبی دارای ظاهری روشن و خنک هستند. این رنگ در کنار رنگ‌ سفید روشن در اتاق‌های رسمی و نیز رنگ‌های آبی و بژ ترکیب زیبایی ایجاد می کند.
رنگ‌های خاکستری گرم یا متمایل به زرد با رنگ‌های سفید کرم و رنگ‌هایی گرم همچون زرد، صورتی، و چوب‌های طبیعی ترکیب زیبایی خلق می کنند.
رنگ خاکستری در دکوراسیون مدرن

استفاده از رنگ خاکستری برای اتاق نشیمن باید با ظرافت خاصی صورت گیرد. بهتر است برای رنگ آمیزی دیوارهای اتاق نشیمن به رنگ خاکستری از ۲ طیف رنگی بسیار روشن و روشن آن استفاده کنید. به این ترتیب که ۲ دیوار اتاق نشیمن را از رنگ روشن‌تر و دیوارهای باقی مانده را با رنگ روشن رنگ آمیزی کنید یا درصورت تمایل از ترکیبی از این ۲ رنگ برای رنگ آمیزی دیوارها کمک بگیرید به‌طوری که این ترکیب هماهنگی خاصی با نوع دکوراسیون و زینت آلات اتاق و محل زندگی‌تان داشته باشد. این اتاق نشیمن نه تنها کوچک و تاریک نخواهد شد بلکه جلوه‌ای بسیار خاص پیدا خواهد کرد به‌ویژه اگر با مبلمان سفید رنگ تکمیل شده باشد.

رنگ خاکستری در دکوراسیون

طراحان برجسته از رنگ خاکستری در طراحی های جدید خود بسیار بهره می برند. فقط هنگام استفاده از این رنگ نورپردازی را فراموش نکنید!




مطالب مرتبط با این پست :

بهترین ها از دنیای دف نوازي و موسيقي سنتي، دنياي هنر و هنرمندان

شما از 1 تا 20 چه نمره ای به وبسایت میدهید؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پلاک 10 و آدرس plak10.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

 






RSS

Powered By
loxblog.Com