انتشار تصویری از HTC One M10؛ متفاوت از پرچمداران پیشین


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 349
نویسنده : نوری


انتشار تصویری از HTC One M10؛ متفاوت از پرچمداران پیشین

امروز اکانت evleaks@ در توییتر اولین تصویر منتسب به HTC One M10 را منتشر نموده، موبایلی که با اسم رمز «Perfume» توسط تایوانی ها در دست توسعه است.

تصویر یاد شده صرفا بخش جلوی این تلفن هوشمند را به نمایش می کشد اما از طریق مشاهده همان هم می توان بیان نمود که گویا طراحی One M10، شباهت زیادی به One A9 پیدا کرده و بخش جلویی آن تلفن هوشمند را یادآور می شود و البته نوار پایینی که لوگوی HTC در آن جای گرفته بود نیز حذف شده است.

HTC-One-M10-Perfume-leaked-photo-01

به نظر می رسد که پس از چند پرچمدار از سری One، حالا با موبایلی رو به رو هستیم که طراحی اش تا حد زیادی دچار تحول شده و از نسل های پیشین خود متمایز گشته.

در کنار نداشتن نوار پایینی، یک کلید فیزیکی هوم نیز در پایین این دستگاه دیده می شود که البته این موضوع نیز یادآورد تلفن هوشمند One A9 است. بیراه نیست اگر بگوییم که این کلید فیزیکی میزبان یک سنسور اثر انگشت هم خواهد بود.

پیش از این مشخصات سخت افزاری One M10 افشا شده بود و در مطالب قبلی گفته بودیم که این موبایل از نمایشگری ۵.۱ اینچی با رزولوشن 2K و چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ در کنار ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی بهره خواهد برد.

اکانت evleaks@ در توییتر یا همان «اوان بلس»، معمولا تصاویری حقیقی از محصولاتی که در آینده معرفی می شوند را به نمایش می گذارد و این بار نیز بیراه نیست اگر تصور کنیم که موبایل پیش رو، همان One M10 خواهد بود.





:: برچسب‌ها: HTC ,

مطالب مرتبط با این پست :

بهترین ها از دنیای دف نوازي و موسيقي سنتي، دنياي هنر و هنرمندان

شما از 1 تا 20 چه نمره ای به وبسایت میدهید؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پلاک 10 و آدرس plak10.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

 






RSS

Powered By
loxblog.Com