عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 385
نویسنده : نوری

این بازیگر جذاب ترین زن سال ۲۰۱۵ شد

 

مجله آمریکایی اسکور در ماه‌های پایانی سال میلادی یکی از ستارگان را به عنوان “جذابترین زن” (Sexiest Woman Alive) برمی‌گزیند. پنه‌ لوپه کروز یازدهمین ستاره‌ ای است که این عنوان را کسب کرده است.

Penélope-Cruz-wikna.ir-56214

عکس:پنه لوپه کروز در نقش سوپر ماریو

اگرچه مجله اسکور ۲۰ سال است که جذاب ترین مرد سال را انتخاب می کند اما از ۱۰ سال پیش برای اولین بار آنجلینا جولی را به عنوان جذاب ترین زن سال انتخاب کرد و بعد از آن همه ساله جذاب ترین زن سال را انتخاب می کند.برای سال ۲۰۱۵ پنه‌ لوپه کروز، ستاره‌اسپانیایی سینما این عنوان را به‌دست آورد.

Penélope-Cruz-wikna.ir-5621234

پنه‌ لوپه کروز چهل ساله در شانزده سالگی با حضور در تلویزیون فعالیت هنری خود را آغاز کرد و در سال ۱۹۹۲ با فیلم “خامون، خامون” پا به عرصه سینما گذاشت. از برجسته‌ترین فیلم‌های او می‌توان ولور (۲۰۰۶) که نامزد گلدن گلوب و جایزه اسکار شد و فیلم ویکی کریستینا بارسلونا که برنده جایزه اسکار شد را نام برد.

Penélope-Cruz-wikna.ir-56216

کروز اولین بازیگر در تاریخ اسپانیا است که موفق به کسب جایزه اسکار شده و همچنین اولین بازیگر اسپانیایی است که ستاره‌ای در پیاده‌روی شهرت هالیوود بدست آورده است.

 

Penélope-Cruz-wikna.ir-56215

کروز که دارای دو فرزند است، علاوه بر کمک‌های مالی برای موسسات خیریه، وقتش را نیز صرف آن‌ها می‌کند. وی فعالیت‌های داوطلبانه‌ای در اوگاندا و هندوستان داشته و در هندوستان یک هفته برای مادر ترزا کار و دستمزد حاصل از فیلم کشور هایلو را صرف امور خیریه کرده است. پنه‌ لوپه کروز همراه با همسرش خاویر باردم با صدور بیانیه‌ای از جنگ غزه و دولت اسرائیل انتقاد کردند.

Penélope-Cruz-wikna.ir-56213

جنیفر لارنس ،بازیگر آمریکایی سال گذشته (۲۰۱۴) این عنوان را بدست آورده بود.





:: برچسب‌ها: جذاب ترین بازیگر زن سال ۲۰۱۵ جذاب ترین زن سال 2015 جذابترین زن سال ۲۰۱۵ عنوان Sexiest Woman Alive عکس پنه‌ لوپه کروز pene lope cruz عکسهای پنه‌ لوپه کروز پنه‌ لوپه کروز پنه‌ لوپه کروز Penélope Cruz ,

مطالب مرتبط با این پست :

بهترین ها از دنیای دف نوازي و موسيقي سنتي، دنياي هنر و هنرمندان

شما از 1 تا 20 چه نمره ای به وبسایت میدهید؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پلاک 10 و آدرس plak10.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

 






RSS

Powered By
loxblog.Com