عکس های شخصی همراه بیوگرافی فرزاد فرزین


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 802
نویسنده : نوری

عکس های شخصی همراه بیوگرافی فرزاد فرزین

عکس فرزاد فرزین,فرزاد فرزین اینستاگرام

فرزاد فرزین (زادۀ ۳ تیر ۱۳۶۰) خوانندۀ ایرانی است. او به‌جز خوانندگی در آلبوم‌هایش، ترانه‌سرایی و تنظیم‌کنندگی هم کرده‌است. او کار موسیقی را به‌صورت رسمی از سال ۱۳۷۷ آغاز کرد و چهار آلبوم رسمی دارد. همچنین سابقۀ بازی در فیلم‌های سینمایی ازجمله پسران آجری ساخته مجید قاری‌زاده، کنسرت روی آب و سگ‌های پوشالی را داشته‌است. آخرین آلبوم او شخصی نام دارد که در ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ روانه بازار شد. از جمله همکاران هنری وی می‌توان به انوشیروان تقوی، رضا میر موسویو، سیروان خسروی، مریم اسدی و نوید سپهر اشاره کرد که وی را در این آلبوم یاری نمودند.

عکس فرزاد فرزین,فرزاد فرزین اینستاگرام

فرزین در نشست خبری و رونمایی از آلبوم شخصی، در پاسخ به پرسش خبرنگاران که به‌دلیل تشابه جنس صدایتان با جنس صدای فریدون فروغی آیا علاقه‌ای به هنر ایشان دارید، گفت: سبک هنری ایشان مورد علاقۀ من نیست اما برای موسیقی ترانه‌هایشان احترام قائل هستم. به‌گفتۀ فرزاد فرزین در نشست خبری و رونمایی از آلبوم شخصی، تلاشش بر این بود که در این آلبوم پتانسیل‌های صدایش را که قبلاً کمتر مورد استفاده قرار می‌گرفت به‌کار گیرد

عکس فرزاد فرزین,فرزاد فرزین اینستاگرام

فرزین چند سال پیش در فیلمی با نام پسران آجری به کارگردانی مجید قاری‌زاده حاضر شد و در آن نقش یک خواننده را برعهده داشت. او در تله‌فیلمی به نام دنیای محبوب ساخته ارسلان میرحسینی نیز نقشی داشته‌است. او برای فیلم سوپر استار به کارگردانی تهمینه میلانی نیز آهنگ تیتراژ ساخته‌است. آخرین کار سینمایی او سگ‌های پوشالی نام دارد.

عکس فرزاد فرزین,فرزاد فرزین اینستاگرام

عکس فرزاد فرزین,فرزاد فرزین اینستاگرام

 





:: برچسب‌ها: عکس های شخصی همراه بیوگرافی فرزاد فرزین ,

مطالب مرتبط با این پست :

بهترین ها از دنیای دف نوازي و موسيقي سنتي، دنياي هنر و هنرمندان

شما از 1 تا 20 چه نمره ای به وبسایت میدهید؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پلاک 10 و آدرس plak10.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

 






RSS

Powered By
loxblog.Com