ترا دوست دارم عشق من


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 482
نویسنده : نوری

بر شنهای داغ ساحل نوشتم که ترا دوست دارم

ولی افسوس که موجهای تلخ دریا آن را شست و برد

بر ابرهای سپید آسمان حک کردم که ترا دوست دارم

ولی افسوس که ابرها از هم کناره گرفتند

به کبوترهای عشق و خسته گفتم که ترا دوست دارم

ولی صد افسوس که کبوترها پر گرفتند و بسوی آسمان پر کشیدند

به گلهای وحشی و رنگارنگ گفتم که ترا دوست دارم

ولی افسوس که گلبرگهایش پرپر شد و به زمین ریخت

ولی ای تنها کسی که دوستت دارم حالا که میخواهی بروی برو

 

برو ولی هرگز نگاه مکن و نبین که                   دیدگانی خسته و عاشق غبار پاهایت را میبیند

برو هرگز پشت سرت را نگاه نکن                    ولی بدان که همیشه ترا دوست دارم و می پرستم

عشق جاودانه من زنده ام بخاطر                    روزی که باز گردی هرچند دیر




مطالب مرتبط با این پست :

بهترین ها از دنیای دف نوازي و موسيقي سنتي، دنياي هنر و هنرمندان

شما از 1 تا 20 چه نمره ای به وبسایت میدهید؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پلاک 10 و آدرس plak10.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

 






RSS

Powered By
loxblog.Com