فاطیما بهارمست از مجری گری تا بازیگری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 586
نویسنده : نوری

 

بیوگرافی فاطیما بهارمست + عکس خانوادگی و نحوه شروع فعالیت

بیوگرافی فاطیما بهارمست + عکس خانوادگی و نحوه شروع فعالیت

فاطیما بهارمست متولد ۱۰ تیر ۱۳۷۵ در تهران، بازیگر است

دیپلم رشته کارگردانی سینما از هنرستان سوره و دانشجوی رشته کارگردان نمایشی از دانشکده هنرهای زیبای تهران است، تک فرزند خانواده است

 

فاطیما بهارمست  

شروع با عمو پورنگ

در سال ۸۲ بطور اتفاقی استعدادش در اجرا کشف شد وی از آن روز می گوید :

چون برنامه عموپورنگ را دوست داشتم، روزی یک نقاشی کشیدم و برای آن برنامه فرستادم برحسب شانس از بین آن همه نامه، نامه مرا باز کردند و تماس گرفتند تا در مسابقه شرکت کنم

بعد که حرفم تمام شد، تهیه‌ کننده تلفنی با من صحبت کرد و پرسید واقعا ۶ سال داری ؟ باورشان نمی‌ شد. حتی به پدرم گفتند اگر راست می‌ گویید فردا او را بیاورید دفتر ببینیم، ما هم رفتیم از من پرسیدند اگر بخواهی مانند یک مجری اجرا کنی چه می‌ گویی و من هم هرچه را که قبلا در تلویزیون دیده بودم و در یادم مانده بود، برایشان اجرا کردم و اینطوری بود که وار کار اجرا با عموپورنگ شدم

اولین مجری کودک

من فقط دو جلسه با عموپورنگ همکاری کردم

اما برغم اجراهای متعدد دیگر و حتی چند تجربه بازیگری، تمام ایران همان دو جلسه را یادشان است. من اولین و آخرین مجری کودک تا اینجای کار هستم. حتی امیرمحمد هم که چند سال است کنار عموپورنگ فعالیت می‌ کند، بیشتر بازی می‌کند و اجرای مستقیم ندارد

کودکی فاطیما بهارمست  

سریال 

اولین حضورش با مجموعه ماجراهای چموش و خموش در سال ۸۳ بود، سپس راه شب و در حلقه سبز هم بازی کرد، اما بازی اش در سریال آخرین بازی حسین  سهیلی زاده در نقش لیلا سال ۱۳۹۳ را بیشتر از همه کارهایش دوست دارد

ذوق زدگی

وقتی قرار بود قسمت اول سریال «آخرین بازی» پخش شود، حال عجیبی داشتم، حتی نزدیک بود زیر سرم بروم. نمی‌دانستم باید چه‌کار کنم. تمام مدت جلوی تلویزیون ایستاده بودم و حتی نمی‌توانستم بنشینم

 

فاطیما بهارمست + بیوگرافی 

دیگر اجرا نمیکنم

از کودکی و به واسطه اجرا وارد عرصه هنر شدم اما دیگر نمی‌ خواهم اجرا کنم و قصد دارم در عرصه بازیگری حضور داشته باشم چون حضور در این حیطه نیازمند تلاش و آموزش است در حالی که در اجرا اینگونه نیست

جوایز و افتخارات

● منتخب بازیگری در استان تهران برای بازیگر نقش اول در “نمایش داستانهای ناتمام “

● بهترین مجری نوجوان صداوسیما در سال ۱۳۹۳

● بهترین نقش خوان زن جشنواره نمایشنامه خوانی جوان برای نمایشنامه خوانی “کبوتری ناگهان “

● بهترین نقش خوان جشنواره کاووسیه برای نمایشنامه خوانی “کبوتری ناگهان “

 

فاطیما بهارمست و عمو پورنگ 

سریال ها

● ماجراهای چموش و خموش (شاهین باباپور) – ۱۳۸۳
● راه شب (داریوش فرهنگ) – ۱۳۸۴
● حلقه سبز (ابراهیم حاتمی‌کیا) – ۱۳۸۵
● آلبوم جادویی (فرزاد موتمن) – ۱۳۸۵ 
● ساعت شنی (بهرام بهرامیان) – ۱۳۸۶
● پاتوق (شاهین باباپور) – ۱۳۸۷
● بیدارباش (احمدکاوری) – ۱۳۹۰ 
● قاب خاطره (محمدحجت ذیجودی) – ۱۳۹۲
● آخرین بازی (حسین سهیلی زاده) – ۱۳۹۳ 

اجرا ها

● سیمای کودک (مسلم آقاجان زاده)
● تله تئاتر بابابرفی و خاله بهار (نیما فلاح) – ۱۳۸۳ 
● برنامه زنگ بچه‌ها(علی زارعان) – ۱۳۸۴ 
● برنامه رنگین کمان (امیر قمیشی) – ۱۳۸۵
● من خوبم، تو خوبی (امیر قمیشی) – ۱۳۸۷ 
● دوستان (مسعود ساکت اُف) – ۱۳۹۰ 
● فرش سپید (مسعود ساکت اُف) – ۱۳۹۱ 
● دیده شو (مسعود ساکت اُف) – ۱۳۹۲ 

 

فاطیما بهارمست

  عکس پدر و مادر فاطیما بهارمست

عکس پدر و مادر فاطیما بهارمست

 





:: برچسب‌ها: فاطیما بهارمست ,

مطالب مرتبط با این پست :

بهترین ها از دنیای دف نوازي و موسيقي سنتي، دنياي هنر و هنرمندان

شما از 1 تا 20 چه نمره ای به وبسایت میدهید؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پلاک 10 و آدرس plak10.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

 






RSS

Powered By
loxblog.Com