“آزادی‌های یواشکی” زنان و دختران ایرانی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 582
نویسنده : نوری

 


دیوار نویسی سبز در حمایت از حجاب اختیاری





تجمع معاندان نظام برای نه به حجاب اجباری که در یکی از کشورهای اروپایی


"نه به حجاب اجباری" بر روی پرچم جمهوری اسلامی ایران در سر در یکی از مدارس کشور


نمونه دیگری از کشف حجاب




کشف حجاب در نزدیکی خودرو گشت ارشاد


البته از این صفحات ضد ایران و اسلام در فیس بوک زیاد است. به عنوان مثال به تازگی صفحه‌ای با نام  "برابری زن و مرد" در فیس‌بوک فعال شده است که می خواهد قوانین حقوقی کشور را به چالش بکشد و از طریق اظهارات پر زرق و برق و جذاب برای جوانان ایرانی،  قوانینی را که قرآن صراحتا به آنها پرداخته و از لطیف طرین و عمیق ترین استدلال‌ها برای آن بهره گرفته است، زیر سوال می برند.

این در حالی است که بسیاری از جوانان ایرانی این روزها از طریق ماهواره، اینترنت، وایبر و تانگو بیش از پیش تحت هجوم فرهنگ غربی قرار دارند و تاثیر پذیری آنها نیز بالاتر رفته است اما هنوز کسی در کشور به فکر این تهاجمات گسترده که به نظر می رسد بعد از استعمار فیزیکی و استعمار اقتصادی، نشان از استعمار فرهنگی کشورهای اصیل و معتقدی چون ایران را دارد، نیست و در مقابل آن پز روشنفکری به حوزه حجاب نیز رسیده است!

این حملات بی وقفه به فرهنگی ایرانی ظاهرا برای ایجاد گسست میان جامعه ایرانی با فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی خود طرح ریزی شده تا از جوانان معتقد ایرانی جوانانی بی اعتقاد و بی انگیزه نسبت به ارزش‌ها بسازد. اما معلوم نیست چرا مسئولان فرهنگی کشور نه تنها واکنش قابل توجهی به این موضوعات نشان نداده اند بلکه برخی سخنان دوپهلوی آنها باعث جسورتر شدن مخالفان در ترغیب جوانان به سمت بی حجابی شده است.

زنان بی حجاب زن زیبا دختر زیبازنان بی حجاب زن زیبا دختر زیبازنان بی حجاب زن زیبا دختر زیبازنان بی حجاب زن زیبا دختر زیبا

http://s3.picofile.com/file/7405064836/11.gifhttp://s3.picofile.com/file/7405064836/11.gif




:: برچسب‌ها: موج , “آزادی‌های یواشکی” زنان و دختران ,

مطالب مرتبط با این پست :

بهترین ها از دنیای دف نوازي و موسيقي سنتي، دنياي هنر و هنرمندان

شما از 1 تا 20 چه نمره ای به وبسایت میدهید؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پلاک 10 و آدرس plak10.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

 






RSS

Powered By
loxblog.Com