دل ای دل


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 573
نویسنده : نوری

 

نمیاد حتی تو رویا دل ای دل

بی کسی رسم تو دنیا دل ای دل

مگه من مردم تو بغض کردی دل ای دل

دیگه عادت شده نامردی دل ای دل

دل ای دل دل ای دل

***

آروم بگیر دیگه بسه دلم دلم دلم . . .

هیشکی به دادت نمیرسه دلم دلم دلم

عادت بکن به تنهایی دلم دلم دلم نداری تو دلش جایی دلم دلم

---

چشم انتظاری دیگه بسه

گریه و زاری بسه

هر چی غمه تو دنیا واسه هر چی بیکسه

باز بی قراری دلم بازم میباری دلم

غصه نخور عزیزم خدا رو داری دلم

***

آروم بگیر دیگه بسه دلم دلم دلم

هیشکی به دادت نمیرسه دلم دلم دلم

عادت بکن به تنهایی دلم دلم دلم

نداری تو دلش جایی دلم دلم دلم

دلم. .




مطالب مرتبط با این پست :

بهترین ها از دنیای دف نوازي و موسيقي سنتي، دنياي هنر و هنرمندان

شما از 1 تا 20 چه نمره ای به وبسایت میدهید؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پلاک 10 و آدرس plak10.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

 






RSS

Powered By
loxblog.Com