عاشقانه با هم بودن ، دلبستگی ،انتظار و تنهایی جدید 96


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 517
نویسنده : نوری

 

 

عکس عاشقانه,عکس عاشقانه خفن,عکس عاشقانه متن دار,عکس های عاشقانه جدید

 

 

 

با هم بودن ، قدم زدن و . . .

 

عکس عاشقانه,عکس عاشقانه خفن,عکس عاشقانه متن دار,عکس های عاشقانه جدید

 

تو شدی همه دنیام ، یه واقعیت تو رویا

 

من همون دیوونم که وایمیسته پای حرفاش

 

 

 

عکس عاشقانه,عکس عاشقانه خفن,عکس عاشقانه متن دار,عکس های عاشقانه جدید

 

دیر شد ، برگشتی اما دلم پیر شد

 

قلبم از عشقت دیگه سیر شد

 

دلم جای دیگه اسیر شد .

 

عکس عاشقانه,عکس عاشقانه خفن,عکس عاشقانه متن دار,عکس های عاشقانه جدید

 

ببین گرفته بارون دیوونه ، کجاایی؟؟؟

 

به این دیوونه گفتی نمیاد جدایی . . .

 

بگیر دستامو بازم تو دستای مریضت ،

 

هنوزم خاطراتت نمرده ، عزیزه . . .

 

 

 

عکس عاشقانه,عکس عاشقانه خفن,عکس عاشقانه متن دار,عکس های عاشقانه جدید

 

پیشت دلم گیره . . . زیبای بی وقفه . . .

 

من عاشقت هستم ، الان خیلی وقته . . .

 

دستام خالی بود ، دستامو پر کردی . . .

 

به من گفتی وقتشه به زندگی برگردی . .

 

عکس عاشقانه,عکس عاشقانه خفن,عکس عاشقانه متن دار,عکس های عاشقانه جدید

 

تو سرم پره از فکرای خوب بره تو . . .

 

هزار تا برنامه می چینم واسه موندن تو . .

 

عکس عاشقانه,عکس عاشقانه خفن,عکس عاشقانه متن دار,عکس های عاشقانه جدید

 

دنیا مال همه ، بیخیال همه . . .

 

من با تو حالم خوبه فقط  . . .

 

من حواسم بهته ، کم نشه یه تار مو ازت

 

عکس عاشقانه,عکس عاشقانه خفن,عکس عاشقانه متن دار,عکس های عاشقانه جدید

 

عمداً از تو میپرسم کجا ؟؟؟

 

یعنی مثه دیوونه ها . . . با من برو

 

با من بیا . . .

 

جوری که تو رو دوست دارم عجیبه . . .

 

 

 

عکس عاشقانه,عکس عاشقانه خفن,عکس عاشقانه متن دار,عکس های عاشقانه جدید

 

به چشمام که شرمندشونم همیشه  . . .

 

تو اون زخمی هستی که جاش خوب نمیشه . . .

 

دیگه بعد تو قلبمو دوست ندارم . .

 

ولی قلب عاشق همه زندگیشه .

 

عکس عاشقانه,عکس عاشقانه خفن,عکس عاشقانه متن دار,عکس های عاشقانه جدید

 

منو تو با هم باشیم ، فکرشو کن . . .

 

دائم پیش هم باشیم ، فکرشو کن . . .

 

چقدر عالی میشه . . . عجب عالی میشه . . .

 

این دل دیوونه با تو . . .

 

عکس عاشقانه,عکس عاشقانه خفن,عکس عاشقانه متن دار,عکس های عاشقانه جدید

 

ازم فرار میکنی ولی میدونم

 

از دور حواست بهم هست . . .

 

کلی ازم دور شدی ولی میدونم . . .

 

هر شب روحم تو خوابت هست  . .

 

عکس عاشقانه,عکس عاشقانه خفن,عکس عاشقانه متن دار,عکس های عاشقانه جدید

 

زدی زیر قول و قرارت  . . . چی منو از فکرت دراره ؟

 

ببین چقدر عوض شدم . . . منم دارم دیگه شبیه تو میشم . . .

 

یهو دادی به کی جامو ؟ چجوری تو دلت جا شد ؟

 

تو که شلوغ شده دورت . . . این دیوونه تنها شد . .

 

عکس عاشقانه,عکس عاشقانه خفن,عکس عاشقانه متن دار,عکس های عاشقانه جدید

 

ای جان که چشماتو به جز من . . .

 

رو هر کی خاطر خواته بستی. . .

 

عکس عاشقانه,عکس عاشقانه خفن,عکس عاشقانه متن دار,عکس های عاشقانه جدید

 

وااای حال من ، باز قدم زدن

 

عشق اینه لب دریا با تو گم شدن

 

 قدم زدن لب دریا

 

عکس عاشقانه,عکس عاشقانه خفن,عکس عاشقانه متن دار,عکس های عاشقانه جدید

 

 

 




مطالب مرتبط با این پست :

بهترین ها از دنیای دف نوازي و موسيقي سنتي، دنياي هنر و هنرمندان

شما از 1 تا 20 چه نمره ای به وبسایت میدهید؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پلاک 10 و آدرس plak10.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

 






RSS

Powered By
loxblog.Com