بروزترین عکس و متن های زیبا و عاشقانه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 212
نویسنده : نوری

 

 

عکس و متن عاشقانه سری 3

 

شب شرابی خوردم و مستی مرا در بر گرفت / دوریت آمد به یادم هستیم آتش گرفت.

 

 

 

عکس و متن عاشقانه سری 3

 

عشق یعنی نیستی برای هستی دیگری، ای کاش عشقت نیستی تو رو با غرورش لگد مال نکنه.

 

 

 

عکس و متن عاشقانه سری 3

 

عاشق آن نیست که دیوانه ی عشق تو شود

 

عاشق آن است که از عشق تو دیوانه شود.

 

 

 

عکس و متن عاشقانه سری 3

 

مرداب برای به دست آوردن نیلوفر سال ها میخوابه تا آرامش نیلوفر به هم نخوره،

 

پس اگه کسی رو دوست داری، برای داشتنش سال ها صبر کن.

 

 

 

عکس و متن عاشقانه سری 3

 

سلام به تک قمر دلم که خود به خود دور و بر قلبم پیداش شد و داره با من میگرده.

 

 

 

عکس و متن عاشقانه سری 3

 

سلام و صدتا سلام فضایی برای تو که سفینه ی عشقو روی قلبم نشوندی.

 

 

 

عکس و متن عاشقانه سری 3

 

آرام بخوان چون آهسته نوشتم، بی پروا بخوان چون از خود نوشتم

 

نزدیک کسی نخوان چون تنها نوشتم و از دل بخوان چون با دل نوشتم دوستت دارم.

 

 

 

عکس و متن عاشقانه سری 3

به تنهایی فکر نکن ، تنهایی خودش تنهاست ، تنها به فکر کسی باش که بی تو تنهاست .

 

عکس و متن عاشقانه سری 2

لحظاتی هست که

هیچ چیز توو زندگی راضیت نمی کنه

 و فقط نیاز به اندکی مردن داری !!!

 

عکس و متن عاشقانه سری 2

چقدر غریب شدیم روی زمین

هیچکس هوای هیچکس را نمیکند

یخ کرده زمین از بی هوایی

 

عکس و متن عاشقانه سری 2

دلم چند سالی میشه که روزه ی عشق گرفته !

بیا و اذان افطارش را تو بگو !!! بیا

 

عکس و متن عاشقانه سری 2

نامه دادم اما !!! نامه هایم چراغ قلبت را روشن نکرد!

امشب نامه ها را بسوزان شاید بتوانی تنهایی ات را ببینی

 

عکس و متن عاشقانه سری 2

من که پیراهنم را اتو می زنیم

کفش هایم  را دستمال می کشم

نمیدانم چرا زندگی مرتب نمی شود

 

عکس و متن عاشقانه سری 2

به دلم افتاده بود امشب

حتما خواب تو را می بینم

آنقدر خوشحال بودم که تا صبح خوابم نبرد

 

عکس و متن عاشقانه سری 2

خدایا من را چه طعمی آفریدی

نمیدانم چرا همه از من زود سیر می شوند!! چرا ؟؟

 

عکس و متن عاشقانه سری 2

مقیاس اندازه گیری فاصله ما متر نیست عشق است

عاشق که باشی یک قدم هم فاصله ای دور است .

 

عکس و متن عاشقانه سری 2

تو آدم و من حوا

سیبی در کار باشد یا نه

در آغوش تو بهشت جاریست

بوسه هایت طعم سیب می دهند

 

عکس و متن عاشقانه سری 2

عشق یعنی هزارتا دلیل برای رفتن داری

اما هنوز دنبال یه بهونه برای موندن هستی



مطالب مرتبط با این پست :

بهترین ها از دنیای دف نوازي و موسيقي سنتي، دنياي هنر و هنرمندان

شما از 1 تا 20 چه نمره ای به وبسایت میدهید؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پلاک 10 و آدرس plak10.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

 






RSS

Powered By
loxblog.Com