بیوگرافی نسرین مقانلو بازیگر زیبا و با شخصیت ایرانی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 347
نویسنده : نوری

 

خاتم نسرین مقانلو که با بازی در فیلم تلویزیونی «مسافری از هند» به شهرت رسید اکنون با یک فوتبالیست قدیمی به نام کمال خلیلیان زندگی می‌کند.

 

همسر نسرین مقانلو , نسرین مقاتلو 

 

ازدواج نسرین مقانلو با یکی از بازیکن‌های فوتبال

 

خاتم نسرین مقانلو که با بازی در فیلم تلویزیونی «مسافری از هند» به شهرت رسید اکنون با یک فوتبالیست قدیمی به نام کمال خلیلیان زندگی می‌کند.

 

او دارای دو فرزند پسر است و سال‌ها در آمریکا زندگی می‌کرده. وی از زندگی در آمریکا زیاد راضی نبود زیرا دوری از وطن و محیط کاریش برایش غیر قابل تحمل بود.

 

همسر نسرین مقانلو , نسرین مقاتلو

 

او از حمایت‌های همیشگی همسرش که در گذشته‌ها یک فوتبالیست مشهوری بوده، سخن می‌گوید. ماجرای ازدواجش این‌طور بود که نسرین مقانلو تازه داشت وارد کار بازیگری می‌شد که با کمال خلیلیان ازدواج می‌کند. او در فیلم (همسر) به کارگردانی مهدی فخیم زاده را سعی کرد زودتر تمام کند تا بتواند با همسرش به آمریکا سفر کند و در آنجا ساکن شود.

 

10 سالی در آمریکا ماند ولی این ده سال به گفته ی خود او یکی از سخت‌ترین دوران زندگی‌اش بود. از مشقت‌های دوران بارداری گرفته تا زندگی در کشور غریبی که همه او را یک اسپانیایی یا مکزیکی می‌پنداشتند.

 

همسر نسرین مقانلو , نسرین مقاتلو

 


نسرین می‌گوید: دیگر طاقتم طاق شد و تصمیم گرفتم که مشکلم را با همسرم در میان بگذارم. من به او گفتم که چرا آن قدر شب و روز گریه می‌کنم و دیگر نمی‌توانم این محیط را تحمل کنم. من می‌دیدم که دوستانم در ایران به چه پیشرفت‌هایی رسیده بودند اما من هنوز سر نقطه ی اول مانده بودم.

 

پس از صحبت کردن با همسرم و جلب رضایت او، تصمیم گرفتیم که به ایران بازگردیم. و همیشه ممنون کمال خواهم بود که من را به خواسته‌ام رساند و گذاشت که دوباره به ایران بازگردیم و کمکم کرد تا بتوانم به اینجا برسم.

 

همسر نسرین مقانلو , نسرین مقاتلو

 

از فرزندانم هم تشکر می‌کنم که من را همیشه تحمل می‌کنند و با دوری از آن‌ها در زمان کارم من را همراهی می‌کنند.

 

همسر نسرین مقانلو , نسرین مقاتلو

خانم نسرین مقانلو اکنون دارای دو فرزند پسر است که هر دوی آن‌ها در آمریکا

 

عکس نسرین مقانلو

 


عکس نسرین مقانلو

 

 

 

عکس نسرین مقانلو

 

 

 

عکس نسرین مقانلو

 


 

عکس نسرین مقانلو

 

 

 

عکس نسرین مقانلو



مطالب مرتبط با این پست :

بهترین ها از دنیای دف نوازي و موسيقي سنتي، دنياي هنر و هنرمندان

شما از 1 تا 20 چه نمره ای به وبسایت میدهید؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پلاک 10 و آدرس plak10.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

 






RSS

Powered By
loxblog.Com