عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 1161
نویسنده : نوری

یار من همسر گرفت و عشق من بر باد رفت

یاد من از یاد برد و با رقیبم شاد رفت

آنهمه عشق و امدی و عهدها بر باد شد

آنهمه سوز و گداز و اشکها از یاد رفت

با سرود آه من بزم عروسی ساز کرد

باجهیز اشک من در خانۀ اقبال رفت

دلبری پیمان شکن، عاشقی از دور سوخت

مرغکی در دام ماند و شادمان صیاد رفت

بحصۀ خوشبختی و شادی من در خاک ریخت

لالۀ امید من پر پر شد و بر باد رفت 

آنکه عشقش از ازل با هستیم پیوند یافت

وانکه مهرش تا ابد در جان من افتاد رفت

آن بهار نیک بختی، آن بهار آرزو

آنکه بُد در باغ رویا خوشتر از شمشاد رفت

آنکه در عاشق کشی کرد اینهمه غوغا گریخت

گفتمش: پش عشق من؟؟؟ با خنده گفت: ایوای مُرد

گفتمش: پس یار من؟؟؟ با عشوه گفت: ای داد رفت




مطالب مرتبط با این پست :

بهترین ها از دنیای دف نوازي و موسيقي سنتي، دنياي هنر و هنرمندان

شما از 1 تا 20 چه نمره ای به وبسایت میدهید؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پلاک 10 و آدرس plak10.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

 






RSS

Powered By
loxblog.Com