آشنایی با شاعر جوان و هنرمند کشورمون که هنوز برای کسی شناخته شده نیست


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 700
نویسنده : نوری

باسلام این شاعر جوان و هنرمند با شعرهایش مرا مسرور کرده و دوست دارم شما هم با این جوان و شعرهایش آشنا بشین او اهل مازندران متولد 1358 مدرک فوق لیسانس او شعرهای خیلی خیلی زیبایی سروده و به امید خدا بزودی آنها را بصورت یک دیوان شعر چاپ خواهد کرد برای پیروزیش دعا کنید و از شعرهایش استفاده لازم را ببرید و یک خواهش اگر شعرهایش را کپی کرده و در سایت یا وبلاگی قرار میدهید خداوکیلی به اسم خودش بگذارید خدا از شما راضی باشد انشاءالله

 

 

1_50.gif

من و تو

من و تو. دوقوی عاشق

توی یک. دریاچه بودیم

من و تو. دو بال زیبای

یک پروانه بودیم

من و تو. باهم دوکبوتر

یک آشیانه بودیم

من تو. قصه خوب قصه محبوب

من و تو. بهترین افسانه بودیم

من و تو. عاشق. پرستو و بهار

من و تو. پیغام خوش. پایان انتظار

من و تو. بهترین مستانه بودیم

من و تو. خاک و بنفشه

من و تو. بهترین. گل بهاره بودیم

داشتنت. شوق ورق زدن یک کتاب شعر تازه

من و تو. بهترین کتاب. نخوانده بودیم

عباس دهقان
15 / 4 / 92

بازنشر


pic12108.jpg
 
 



مطالب مرتبط با این پست :

بهترین ها از دنیای دف نوازي و موسيقي سنتي، دنياي هنر و هنرمندان

شما از 1 تا 20 چه نمره ای به وبسایت میدهید؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پلاک 10 و آدرس plak10.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

 






RSS

Powered By
loxblog.Com