خیلی چیزها را دوست دارم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 497
نویسنده : نوری

من خیلی چیزها را دوست دارم اما به معدود چیزهایی عشق میورزم ...

چشمان دلربا را دوست دارم اما به آن عشق نمیورزم

صورت شاد را دوست دارم اما به آن عشق نمیورزم

چهره ی زیبا را دوست دارم اما به آن عشق نمیورزم

پوشش شیک را دوست دارم اما به آن عشق نمیورزم

و بسیار چیز هایی که دوستشان دارم اما به آن عشق نمیورزم

من نه عاشق دامن گلدارم که سطحی بنگرم و نه همسفری ام که نیمه ی راه جا بزنم ...

من عاشق یکرنگی سیرتم، سیرتی که با ظهورش در ظاهر یکیست

من عاشق شورم، شوری که مرا از رکود بودن به حرکت در آورد

من عاشق آرامشم، آرامشی که با شنیدنش وجودم را فرا میگیرد

من عاشق شادیم، شادی دلنشینی که در خنده هایش حس میکنم

من عاشق دردم، دردی که با شنیدن گریه هاش از چشمانم سرازیر میشود ...

من عاشق لحظه هایم، لحظه هایی که با تو میگذرد و مرا وقت شناس میکند ...

من عاشق پندم، پند هایی که به خوب بودنم کمک میکند آری من عاشقم ...

عاشق تمام دلیل هایی هستم که مرا بی دلیل عاشقت کردند ...

حال نوبت توست ، تو چرا ......؟




مطالب مرتبط با این پست :

بهترین ها از دنیای دف نوازي و موسيقي سنتي، دنياي هنر و هنرمندان

شما از 1 تا 20 چه نمره ای به وبسایت میدهید؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پلاک 10 و آدرس plak10.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

 






RSS

Powered By
loxblog.Com