تنهایی خودم برای خودم................


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 457
نویسنده : نوری

تنهایی خودم فقط برای خودم هستم من ؛ خودِ خودم نه زیبایم و نه عروسکی و نه محتاج نگاهی برای تو که صورتهای رنگ شده را می پرستـی نه سیرت

آدمها را...هیچ ندارم راهت را بگیر و بروحوالی من توقف ممنـوع است ............................................................... دنياي عجيبيه مگه نه؟؟ چقدر دلت ميگيره

وقتي ندوني كجاي دنيا ايستادي جات كجاست چقدر سخته كلمات كمكت نكنن حرفتو بزني چقدر غم انگيزه دلت سخت گرفته باشه ندوني چته از كسي

دلگير باشي ندوني چرا چقدر سخته بغض تو گلوت باشه نتوني گريه كني نتوني براي كسي درد دل كني چقدر بده عمري را براي همه سنگ صبور بوده

باشي و براي خودت از شيشه نازكتر وقتي هم شكستي كسي نپرسه خرت به چنده دلم امروز خيلي گرفته ميدونم دلتنگيم تقصير هيچكسي نيست از

كسي هم گله اي نيست اين رسم زمونه است .................................................................. خـــــــدايا يادت هست آروم بهت گفتم :اينو ميخوام گفتي اينكه

خيلي كمه بهتر ازاينو برات گذاشتم كنار پاموكوبيدم زمين و گفتم: من همينو ميخوام گفتي :آخه نميشه قول اينو به كس ديگه اي دادم..... آخرش هم مال

من نشد و دادیش به کسی دیگه باشه خداجون باشه

 

a5105b05f800599b1.jpg

 

 




مطالب مرتبط با این پست :

بهترین ها از دنیای دف نوازي و موسيقي سنتي، دنياي هنر و هنرمندان

شما از 1 تا 20 چه نمره ای به وبسایت میدهید؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پلاک 10 و آدرس plak10.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

 






RSS

Powered By
loxblog.Com