یادش بخیر .......... قیصر


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 574
نویسنده : نوری

gheisar.jpg

اینم یه حرف از قیصر : احترامت واجبه خان دایی

اما حرف از مردونگی نزن که هیچ خوشم

نمیاد. کی واسه من قد یه نخود مردونگی رو کرد

تا من واسش یه خروار رو کنم .؟

این دنیا همیشه واسه من کلک بوده و نامردی.

به هر کی گفتم نوکرتم با خنجر کوبید تو این جیگرم.

کسی از مردن ما ناراحت می‌شه؟ نه ننه!

سه دفعه که آفتاب بیفته سر اون دیفال و سه دفعه هم که اذون مغربو بگن،

  همه یادشون می‌ره که ما چی بودیم و واس چی مردیم.

من بچه‌ام آره. من خیلی هم ب......چه‌ام.

 واسه این که هر کی تو گوشم بزنه، می‌زنم تو گوشش.

اما تو چی؟ دلت می‌خواد توگوشِت که بزنن بگی من پهلوونم! پهلوونم باس افتاده باشه!

تو گوشش که می‌زنن سرشو بندازه پایین و از زیر دیوار رد شه.

 شما اینو بهش می‌گین پهلوونی؟وقتی تاس آدم بد نِشست، بد نِشست.

اما من فرار نمی‌کنم. فرار آدمو کوچیک می‌کنه.

ولی من تا آخرشو می‌ رم قیصر (۱۳۴۸)



مطالب مرتبط با این پست :

بهترین ها از دنیای دف نوازي و موسيقي سنتي، دنياي هنر و هنرمندان

شما از 1 تا 20 چه نمره ای به وبسایت میدهید؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پلاک 10 و آدرس plak10.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

 






RSS

Powered By
loxblog.Com