مثل دیروز ، بیشتر از امروز ،دوستت دارم!


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 448
نویسنده : نوری
floatie00036.giffloatie00036.giffloatie00036.giffloatie00036.gif

مثل دیروز ، بیشتر از امروز دوستت دارم71.gif

 
نمیدانم فردا چه میشود ، اما فردا نیز بیشتر از امروز دوستت دارم!
 
به امید فردا ننشسته ام زیرا امروز که با توام دیگربه فردا نیازی ندارم ، امروز را میخواهم، زیرا تو در کنار منی، من که همیشه گفته ام
 
تو تا ابد مال منی!
 
هنوز باور نداری که دنیای منی ، هنوز نمیخواهی بفهمی که تنها عشق منی!
 
کور شوند چشمهایم اگر جز تو به کسی دیگر نگاه کنند ، بشکند قلبم اگرجز تو برای کسی دیگر فدا شود ، نمیخواهم زندگی ام تباه
 
شود ، اینجا دیگر با تو آغاز یک زندگیست، قلب من بی حضور تو پر از آشفتگیست !
 
بیشتر از دیروز دلتنگت هستم و بیشتر از همیشه آرزوی من در کنار تو بودن است!
 
راز خوشبختی همیشه با تو بودن است ، خوشبختم از اینکه تو را دارم !
 
با تو بودن بهانه ایست برای نفس کشیدنم ، بی تو بودن یک سقوط است از قله خوشبختی ام !
 
من که همیشه به عشق تو صعود میکنم به قله های خوشبختی ، و فتح میکنم قله عشق را !
 
مثل دیروز ، بیشتر از امروز ،دوستت دارم!
 
اگر فردا نیز زنده بمانم ، برایت میمیرم....

tak.ladan@yahoo.com

 

تقدیم به تنها صدف دریای دلم که به بیکرانگی اقیانوس عشق دلتنگش خواهم بود...

 

floatie00036.gif
 



مطالب مرتبط با این پست :

بهترین ها از دنیای دف نوازي و موسيقي سنتي، دنياي هنر و هنرمندان

شما از 1 تا 20 چه نمره ای به وبسایت میدهید؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پلاک 10 و آدرس plak10.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

 






RSS

Powered By
loxblog.Com